Games4ra.pl

Wszystko o grach i wiele więcej

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-04-06 14:24:09

Klakier
Administrator
Dołączył: 2015-04-05
Liczba postów: 175
Windows 7Chrome 41.0.2272.118

Metin 2 Informacje o Bonusach

#1.Nazwa
#2.Bonus dostępny w:
#3.Działa na / Efekt:
#4.Wartości:

1.Maks. PŻ
-Bransolety
-Buty
-Naszyjniki
-Zbroje
*Podnosi nasze maksymalne PŻ o daną wartość
Zależy od serwera.
2.Maks. PE
-Bransolety
-Buty
-Naszyjniki
-Zbroje
*Podnosi nasze maksymalne PE o daną wartość
Zależy od serwera.
3.Energia Życiowa
-Bronie
-Tarcze
*Podnosi naszą Energię Życiową która podnosi nam PŻ oraz każdy 1 pkt podnosi o 1 pkt naszą obronę.
Zależy od serwera.
4.Inteligencja
-Bronie
-Tarcze
*Podnosi naszą Inteligencję która podnosi poziom PE, u sur i szamanów podnosi DMG ze skilli.
Zależy od serwera.
5.Siła
-Bronie
-Tarcze
*Podnosi naszą Siłę która podnosi naszą wartość ataku
Zależy od serwera.
6.Zręczność
-Bronie
-Tarcze
*Podnosi naszą Zręczność która podnosi naszą szansę na uniki ciosów oraz zwiększa dmg u klasy Ninja.
Zależy od serwera.
7.Szybkość Ataku
-Buty
-Hełmy
*Szybkość ataku jest zwiększona o dany %
Zależy od serwera.
8.Szybkość Zaklęcia
-Bronie
-Zbroje
*Skille szybciej się ładują o dany %
Zależy od serwera.
9.Regeneracja PŻ
-Hełmy
-Naszyjniki
-PŻ ładuje się szybciej o dany % w ciągu jednej sekundy
Zależy od serwera.
10.Regeneracja PE
-Hełmy
-Naszyjniki
*PE ładuje się szybciej o dany % w ciągu jednej sekundy
Zależy od serwera.
11.% obrażeń będzie dodanych do PŻ
-Bransolety
-Hełmy
-Zbroje
*Obrażenia absorbowane przez PŻ. Dana ilość % z zadanych obrażeń. Przykład: Uderzamy 5000 hit, odda Nam 500 HP, jeśli będzie 10% absorpcji.
Zależy od serwera.
12.% obrażeń będzie dodanych do PE
-Hełmy
-Naszyjniki
-Zbroje
*Obrażenia absorbowane przez PE. Dana ilość % z zadanych obrażeń. Przykład: Uderzamy 5000 hit, odda Nam 500 PE, jeśli będzie 10% absorpcji.
Zależy od serwera.
12.Szybkość poruszania się
-Kolczyki
*Zwiększa szybkość poruszania się
Zależy od serwera.
13.Niewrażliwy na omdlenie
-Tarcze
*Nie działa na Nas omdlenie ZE SKILLI. Jeśli ktoś ma % omdlenia w EQ i bije Nas hitami, może zdarzyć się że taki efekt zostanie nałożony na Nas.


14.Niewrażliwy na spowolnienie
-Tarcze
*Nie da się nas spowolnić


15.Wartość ataku
-Zbroje
*Zwiększa naszą wartość ataku o daną liczbę pkt.
Zależy od serwera.
16.Odporność na wiatr
-Bransolety
-Hełmy
-Kolczyki
-Zbroje
*Bonus nie działa na żadne skille postaci, miał zostać użyty to ABS na skille bossów.
Zależy od serwera.
17.Odporność na błyskawice
-Bransolety
-Hełmy
-Kolczyki
-Zbroje
*Bonus nie działa na żadne skille postaci, miał zostać użyty to ABS na skille bossów. Podobno działa na skill Zjawy Żółtego Tygrysa
Zależy od serwera.
18.Odporność na miecze
-Buty
-Kolczyki
-Naszyjniki
-Zbroje
*Zmniejszone obrażenia od ataków z broni jednoręcznej czyli miecza.
Zależy od serwera.
19.Odporność na broń dwuręczną
-Buty
-Kolczyki
-Naszyjniki
-Zbroje
*Zmniejszone obrażenia od ataków z broni dwuręcznej
Zależy od serwera.
20.Odporność na magię
-Bransoletki
-Hełmy
-Zbroje
*Zmniejszone obrażenia ataków magicznych od takich postaci jak:
Szaman, Sura BM, Ninja Dagger(chmurka). Bossów takich jak: Ognisty Król, Zjawa Żółtego Tygrysa, Dziewięć Ogonów.
Zależy od serwera.
21.Odporność na sztylety
-Buty
-Kolczyki
-Naszyjniki
-Zbroje
*Zmniejszone obrażenia z ataków sztyletami
Zależy od serwera.
22.Odporność na wachlarze
-Buty
-Naszyjniki
-Kolczyki
-Zbroje
*Zmniejszone obrażenia ataków z wachlarzy
Zależy od serwera.
23.Odporność na ogień
-Bransoletki
-Hełmy
-Kolczyki
-Zbroje
*Zmniejszone obrażenia ataków z ognia - podpalenie od szamana smoka. Nie działa na duszka sury BM.
Zależy od serwera.
24.Odporność na strzały
-Naszyjniki
-Buty
-Kolczyki
-Zbroje
*Zmniejszone obrażenia ataków ze strzał
-Zależy od serwera.
25.Szansa na otrucie
-Bronie
-Hełmy
*Dany % szans, że otrujemy przeciwnika
Zależy od serwera.
26.Szansa na omdlenie
-Bronie
-Buty
-Naszyjniki
*Dany % szans, że efekt omdlenia zostanie nałożony na przeciwnika
Zależy od serwera.
27.Szansa na spowolnienie
-Bronie
-Buty
*Dany % szans, że spowolnimy przeciwnika
Zależy od serwera.
28.Szansa na przeszywające uderzenie
-Bronie
-Bransolety
-Naszyjniki
*Dany % szans, że ominiemy obronę tzw. ABS przeciwnika
Zależy od serwera.
29.Szansa na krytyczne uderzenie
-Bronie
-Buty
-Naszyjniki
*Dany % szans, że zadamy cios krytyczny który uderza ok 2x więcej
Zależy od serwera.
30.Szansa na odbicie ciosu
-Tarcze
-Zbroje
*Dany % dmg który zada Nam przeciwnik zostanie odbite i zada obrażenia przeciwnikowi który Nas uderzył
Zależy od serwera.
31.Szansa na blok ciosu
-Tarcze
*Szansa na blok ciosu, działa na hity nie skille.
Zależy od serwera.
32.Szansa na uniknięcia strzały
-Hełmy
-Buty
*Dany % szans, że unikniemy ataków ze strzał
Zależy od serwera.
33.Szansa na bonus doświadczenia
-Buty
-Naszyjniki
-Tarcze
*Dany % szans na bonus doświadczenia, nie daje nam 20% więcej expa tylko mamy 20% szansę na 50% więcej expa z mobów.
Zależy od serwera.
34.Szansa na podwójny drop przedmiotów
-Bransoletki
-Kolczyki
*Dany % szans na podwójne wyrzucenie przedmiotów
Zależy od serwera.
35.Szansa na podwójny drop Yang
-Buty
-Naszyjniki
-Tarcze
*Dany % szans na podwójny drop Yang
Zależy od serwera.
36.Silny przeciwko Diabłom
-Bransolety
-Bronie
-Hełmy
-Kolczyki
-Tarcze
<>Diabły:
>Ognisty Król
>Setaou z Atlantydy v1/v2
Zależy od serwera.
37.Silny przeciwko Zwierzętom
-Bransolety
-Bronie
-Hełmy
-Kolczyki
-Tarcze
<>Zwierzęta:
>Zwierzęta w m1/m3
>Małpy
>Przeklęte potwory z Wężowego Pola
Zależy od serwera.
38.Silny przeciwko Ludziom
-Bransolety
-Bronie
-Hełmy
-Kolczyki
-Tarcze
<>Ludzie:
>Ninja
>Sura
>Szaman
>Wojownik
>Moby z m2
Zależy od serwera.
39.Silny przeciwko Nieumarłym
-Bransolety
-Bronie
-Hełmy
-Kolczyki
-Tarcze
<>Nieumarli:
>Zarażeni na Górze Sohan
>Wieża Demonów (DT)
>Katakumby(DC)
Zależy od serwera.
40.Silny przeciwko Orkom
-Bransoletach
-Bronie
-Hełmy
-Kolczyki
-Tarcze
<>Orki:
>Wszystkie orki w Dolinie Orków
Zależy od serwera.
41.Silny przeciwko Mistykom
-Bransolety
-Bronie
-Hełmy
-Kolczyki
-Tarcze
<>Mistyki:
>Wszystkie Ezoty w Dolinie
>Ezoty w Świątyni
Zależy od serwera.
42.Średnie Obrażenia
-Występuje tylko w Broniach
*Podnosi nasze obrażenia z hitów o dany % naszego aktualnego ataku broni. Przykład mamy atak w przedziale 150-190 i mamy średnie 50% to wtedy teoretycznie i praktycznie mamy atak 225-285
<>od -60% do +60%
43.Obrażenia Umiejętności
-Występuje tylko w Broniach
*Podnosi nasze obrażenia ze skilli o dany % naszego aktualnego ataku razem z założoną bronią. Przykład mamy dmg z wirka w przedziale 2000-5000 a mamy umy 20% to wtedy teoretycznie bijemy skillem 2400-6000. W praktyce DMG jest większy i zależny od ABSów przeciwnika
<>od -30% do +30%

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
- nightclub - mta-pys - wyspepkaragnara - dechrystianizacjawspolnotasomsiedzka